نویسنده موضوع: درخواست کمک در مورد وارد کردن اطلاعات  (دفعات بازدید: 35 بار)

74arsa

  • کاربر تازه‌وارد
  • *
  • ارسال: 2
  • جمع امتیازها: +0/-0
با سلام
از اساتید محترم درخواست دارم راهنمایی کنن برای نوشتن یه سری فرمول برای آسان تر شدن کار :)
من یه فایل به پیوست گذاشتم که شامل یه شیت اطلاعات و دوتا شیت فاکتور هست میخوام کاری کنم که
1-اطلاعات هر مشتری با فاکتور نمونه ای که براش گذاشتم توی یک شیت مجزا براش درست بشه و و تمام اطلاعات بره اونجا کپی بشه
2- نام اون شیت بشه شماره فاکتور اون مشتری
3-و اگه فاکتور های نمونه توی شیت 1 تموم شد دوباره از اولین فاکتور برای مشتری های بعد استفاده کنه .
4-خودش خودکار به تعداد اسامی مشتری ها فاکتور درست کنه .
آیا این شدنی هست یا نه ؟

lamp

دانلود فهرست + فصل اول کتاب توابع و فرمول نویسی اکسل

خبر: کامل ترین کتاب توابع و فرمول نویسی در اکسل ترجمه تیم فرساران


mobtadi

  • مدیران انجمن
  • *
  • ارسال: 633
  • جمع امتیازها: +137/-5
  • از دانستن كه مغرور مي شويم از ندانستن سرافكنده ايم
پاسخ : درخواست کمک در مورد وارد کردن اطلاعات
« پاسخ #1 : 21 اردیبهشت 1398 - 14:55 »
سلام . به نظر من درست اینه که شما در یک شیت یک بانک داشته باشی که اطلاعات رو وارد کنید و سپس از این شیت به شکل فاکتور در شیتی دیگر گزارش بگیرید . یا گزارش گیری را با  mail merge  در word هم می توانید انجام دهید
ویدئوی آموزشی meil merge را در همین سایت پیدا کنید

74arsa

  • کاربر تازه‌وارد
  • *
  • ارسال: 2
  • جمع امتیازها: +0/-0
پاسخ : درخواست کمک در مورد وارد کردن اطلاعات
« پاسخ #2 : 21 اردیبهشت 1398 - 18:40 »
سپاس از شما